שאלות ותשובות: המדריך השלם למערכת המנויים
למה צריך להירשם? איך מוסיפים בני משפחה? איך מוצאים את מספר הלקוח? ואיך מממשים הנחה? כל התשובות כאן
מדוע צריך את המערכת החדשה? למה היה צריך לעשות שינוי?
חברת הכרטיסים שאיתה עבדנו עד כה מפסיקה את שירותיה בישראל בחודשים הקרובים. לפיכך היינו צריכים לעבור למערכת חדשה, והיה לנו חשוב לפתוח את העונה כבר עם מערכת חדשה (גם אם לא סיימנו את הפיתוח במאה אחוז) מאשר לעשות שינוי תוך כדי תנועה. יש לנו קיץ ארוך לדאוג שכולם מסודרים, מחדשים מנויים, מקימים לעצמם תיקי לקוח, ולעשות את זה תוך כדי עונת משחקים היה יוצר תסכולים גדולים יותר.. אנחנו מודעים היטב לקשיים ולחבלי הלידה, אבל אנחנו בטוחים שהחוויה שלכם תשתפר בצורה משמעותית בהמשך הדרך, כאשר מערכת הכרטיסים תפעל בשילוב עם מערכת ניהול אוהדים חדשה, ובסוף התהליך, שיושלם תוך חודשים אחדים, אתם תקבלו אזור אישי אחד, נוח לתפעול, שבו תוכלו לנהל את כל הרכישות שלכם ולקבל מבצעים מותאמים אישית רק לכם. קשה עכשיו, קל אחר כך.
למה אני צריך לרשום את כל בני משפחתי שהם מנויים?
יש לנו מערכת חדשה שהיא למעשה מהווה את הבסיס לאזור האישי שיושק בהמשך הדרך. אנחנו מבקשים שכל מנוי יירשם בפני עצמו כדי שנלמד להכיר אתכם ולהתאים לכל אחד מכם את החוויה הטובה ביותר עבורו. בהתבסס על פרטים ספציפיים לכל משתמש, כגון גיל, ותק, היסטוריית רכישה ועוד - נוכל להתאים לכם את המבצעים הטובים ביותר. בנוסף, אנו נערכים למצב שבו רשויות החוק עשויות לדרוש הזדהות של כל אדם הנכנס לאירועי תרבות וספורט ולכן חשוב שלכל מנוי יהיה פרופיל במערכת.
אני רגיל לשלוט על כל המנויים של המשפחה, לעשות את הכל בשביל כולם, לקנות כרטיסים למשחקים וכו'. אני אוכל להמשיך?
כמובן - ובצורה הרבה יותר קלה. לאחר הקמת תיקים אישיים לכולם תוכלו לקשר אותם ביחד באזור "משפחה וחברים". כל מי שמקושר יוכל לבצע פעולות של רכישה, שריון מקומות, העברת כרטיסים מאחד לשני בקלות במהלך העונה.
אבל אני לא רואה את המנוי של כולם אצלי באזור האישי.
נכון. כפי שהוסבר - מנוי הינו מוצר אישי, ולכן הוא משויך לכל בנאדם. מה שאתם מחפשים זה את היכולת לבצע פעולות בשם אותו מנוי (כאמור - קניית כרטיסים, העברת כרטיסים וכו'), ואת זה אתם יכולים לעשות בקלות.
אני לא מוצא את מספר הלקוח שלי. מה עושים?
להלן מדריך מפורט כיצד למצוא את מספר הלקוח שלכם
אני מקבל שגיאה שמספר הלקוח שלי לא תקין, מה לעשות?
אחד הדברים שאפיינו את המערכת הקודמת ושהיינו צריכים לפתור, הוא המצב שבו היו הרבה מספרי לקוח שונים לאוהד אחד, או פרטי מידע לא מדויקים וחסרים שלא אפשרו זיהוי מלא. הדבר היווה גם פירצה בהקשר של אבטחת מידע ולכן היינו חייבים להסדיר את הנושא. אנא פנו למוקד על מנת לקבל עזרה בקבלת מספר לקוח
מגיעה לי הנחה, מה עלי לעשות?
אנא צרו קשר עם המוקד על מנת לספק את האישורים הנדרשים, ותוכלו לקבל את ההנחה. אנו נספק מענה תוך יום עסקים אחד. אנא הכינו את האישורים הבאים מראש:
-
סטודנטים בשנת הלימודים הקרובה - אישור לימודים לשנה"ל הקרובה / תעודת סטודנט
-
מילואימניקים בשירות פעיל אשר שירתו 30 ימים במהלך העונה האחרונה - אישור על שירות מילואים מאז אוקטובר 2023 מאתר המילואים הרשמי
-
חיילים בסדיר - חוגר בתוקף
-
שירות לאומי - אישור ש"ל
-
אזרחים ותיקים - תעודת אזרח ותיק
-
מחלקת נוער - יש להירשם למערכת הכרטיסים. במעמד ההרשמה למחלקה ניתן לרכוש מנוי.
אני לא רואה את ההנחות שמגיעות לי.
לאחר שקיבלתם אישור מהמוקד על כך שההנחות הוזנו (על סמך האישורים ששלחתם), תוכלו למצוא את ההנחה תחת "הנחות קיימות" שבדף הרכישה. אם ההנחות עדיין לא מופיעות, אנא צרו קשר עם המוקד.
איך מממשים שובר (קופון) הנחה שקיבלתי?
במהלך העונה עשויים להיות מבצעים לקהל הרחב או לאוכלוסיות מיוחדות אשר עושות שימוש בשוברים (קופונים), כמקרה מבצע תחילת העונה שהקנה 10% הנחה למנויים חדשים. אם יש לכם קוד קופון, יש להזין אותו תחת מספר השובר בעגלה.
עשיתי טעות בתהליך ההרשמה ו/או הקנייה. מה עלי לעשות?
אנא פנו למוקד על מנת לקבל עזרה בתיקון הטעות, ונשמח לעזור
אני לא מסוגל להתמודד עם ההרשמה, קשה לי עם טכנולוגיה.
אם לאחר שקראתם את המדריך וצפיתם בסרטון אתם עדיין זקוקים לעזרה, נשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להירשם ולרכוש את המנוי. אנא פנו למוקד האוהדים.
אני רוצה לזוז או לשדרג מקום.
על מנת לבחור במקום חדש לחצו על "הוספת מנוי או מעבר מקום" בדף הרכישה.
היה ובחרתם מקום חדש באולם שהוא במחיר גבוה יותר, כלומר אתם רוצים לשדרג את המנוי, גשו כעת לעמוד הרכישה ולחצו על "הנחות קיימות". תיפתח לכם תיבה ובה הנחות קיימות. לחצו על "upgrade" וסגרו את החלון. כעת תוכלו להתקדם עם הנחת מחיר משדרג.
האם עדיין יהיה ניתן לרכוש כרטיסים בקופות?
כן, אבל המבצעים השונים והמחירים המוזלים יעודכנו רק למי שמי שמתחבר למערכת.
איך מזהים אם כיסא פנוי או לא?
יש לכל אזור באולם צבע, ולכל כיסא יש רקע - בהיר או כהה. בשלב הזה כל הכיסאות עם הרקע הכהה משוריינים למנויים שלהם, ועתידים להשתחרר חודש לאחר תחילת מכירת המנויים.
האם ניתן יהיה לזוז מקום לאחר קניה?
אנחנו בודקים את האפשרות לאפשר זאת דרך המערכת בפיתוחים עתידיים. נעדכן כשזה יהיה אפשרי.
לא עונים לי במוקד, מה ניתן לעשות?
אנחנו מקדישים את מלוא תשומת הלב לכל אוהד ואוהד על מנת לתת מענה ראוי, ומכיוון שאנחנו בתקופת שבה כולם רוצים לחדש, נוצר עומס. אנחנו מבטיחים להגיע לכל אחת ואחד מכם בהקדם האפשרי.